Du har mer att göra än vad du egentligen har tid med, samtidigt så vill du så mycket och har tydliga visioner vart du vill vara i ditt företag. Nu är det dags att göra det, på riktigt.

The VA Boost är ett paket för dig som behöver regelbunden avlastning varje månad för att skapa utrymme för dig att växa, på ett hållbart sätt.

The VA Boost

“En digital kollega som kan stötta upp, avlasta dig, bidra med struktur och vara ditt bollplank”

Känns det som att….

Du har haft lite för mycket på ditt bord under en längre tid nu och vet om att det inte är hållbart att fortsätta som du gör nu

Du lägger all din tid på att få allting att gå runt och göra det som måste göras, men som egentligen inte gör att ditt företag utvecklas

Du fastnar ofta i små uppgifter som slukar din tid, och tar bort ditt flow i dina större projekt som tar ditt företag framåt

Då är The VA Boost för dig

I The VA Boost skräddarsyr vi ett timpaket utifrån vad du behöver med en fast kostnad varje månad - med så många timmar du behöver.

Du får regelbunden avlastning med arbetsuppgifterna som du behöver hjälp med, samtidigt som du får en digital kollega som stöttar, strukturerar & fungerar som ditt bollplank i din vardag som egenföretagare.

Så jobbar vi med The VA Boost

Vi börjar med ett uppstartsmöte där du berättar om ditt företag, vad du behöver hjälp med och vad du helst vill slippa. Utifrån det sätter vi ett timpaket med så många timmar du tror du behöver varje månad.

Du kan använda timmarna flexibelt varje månad, och vi har löpande kontakt så du alltid vet vad som görs och vad som är på gång!

Det ska aldrig kännas komplicerat att få hjälp, tvärtom, det ska kännas tryggt och enkelt.

  • The VA Boost är ett timpaket för dig som vill ha regelbundet stöd i ditt företag varje månad - med framför allt varierande uppgifter.

    Du får hjälp med sådant du inte hinner med eller vill göra själv.

    Det kan exempelvis vara:

    • Skapa landningssidor

    • Tekniska kopplingar

    • Sätta upp annonser

    • Ta fram innehåll till sociala medier, nyhetsbrev eller blogg

    • Grafisk material

    • Ändringar på hemsidan

    • Schemalägga innehåll

  • Du köper ett visst antal timmar per månad (vi kommer tillsammans fram till vad som passar dig bäst), och jag jobbar löpande med dina uppgifter.

    Jag jobbar i ett enkelt system som heter Asana - där du enkelt kan lägga in uppgifterna du behöver hjälp med, se vad som är pågående & slutfört, timmarna, och där vi kan ha en tydlig kommunikation kring uppgifter.

    Vi kommer också att hålla kontakten via Telegram eller mejl.

  • Jag har en bred kunskap inom flera olika områden, både det strategiska och grafiska.

    Du kan bland annat få hjälp med:

    • Annonsering i Meta

    • Skapa grafiskt material (annonser, sociala medier, PDF)

    • Uppdatera på hemsidan

    • Skapa landningssidor, funnels och bygga kursplattformar

    • Tekniska kopplingar

    • Skapa nyhetsbrev

    • Schemaläggning av content

    • Skapa innehåll till sociala medier

  • Det varierar! Många av mina kunder börjar med 10 timmar, vissa har mer och andra mindre.

    Vi pratar ihop oss om vad som känns rimligt utifrån ditt behov och din budget. Jag brukar kunna vara flexibel med timmarna om du behöver lägga till fler timmar någon månad!

  • Du kan använda dina timmar som du har varje månad flexibelt och hur du vill under den månaden, men det går inte att spara timmarna till nästa månad (om vi inte kommit överens om det).

    Däremot kan du lägga till fler timmar under månadens gång om du skulle behöva det!

  • När du kontaktar mig, antingen genom kontaktformuläret eller på ett annat sätt, så bokar vi in ett första möte - som är helt förutsättningslöst.

    Vi pratar om ditt företag, din situation, vad du behöver hjälp med och hur jag kan stötta upp i ditt företag. Vi går också igenom hur många timmar du kan tänkas behöva varje månad!

    Efter mötet skickar jag ut en offert med förslag på upplägg och pris - när denna är signerad kommer vi börja hela samarbetet med ett längre uppstartsmöte där vi går igenom det som behövs för att komma igång!

Vanliga frågor & svar

Ord från tidigare kunder

“Alice har varit en ovärderlig resurs i uppstarten av mitt företag. Hon är snabb, kompetent och har hjälpt mig att känna mig betydligt mer trygg. Samarbete har präglats av både professionalism och värme, vilket har gjort hela processen smidig och behaglig. Jag kan varmt rekommendera Alice till alla som vill komma igång med sitt företag och behöver en engagerad och kunnig partner vid sin sida.”

- Victoria Pousette, coach & mentor inom personlig utveckling

“Alice är snabb, självgående och väldigt lätt att samarbeta med. Hon är inlyssnande och engagerad och greppade mitt arbetssätt direkt och tillförde redan värde från start. Rekommenderar varmt att anlita Alice!”

- Therese Mårtensson, Virtuell assistent & AI expert

“Att starta eget innebär att kasta sig in i så mycket nytt – inte minst allt tekniskt som ska på plats. Tur då att jag har Alice, min virtuella assistent, vid min sida! Hon är en klippa! Organiserad och lugn när allt känns överväldigande,  Pedagogisk när jag behöver förklara (och ibland förklara igen,  Ett tekniskt proffs som gör allt lite enklare för mig som är nystartad. Tack, Alice, för att du gör det möjligt för mig att fokusera på det jag älskar – att hjälpa andra!”

- Jenny Gripenberg, coach för kvinnor